Johdon
agendalla

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä?

Johdon agendalla tarjoaa johtamisen asiasisällöistä kiinnostuneille organisaatioille ja yrityksille useita kiinnostavia mahdollisuuksia. 

 

Tältä sivulta löydät Johdon agendalla median esittelyn ja vastauksia usein esitettyihin kysymyksiin.

Mikä Johdon agendalla on?

Johdon agendalla on johtamisen asiasisältöihin keskittynyt digitaalinen media. Sen tavoitteena on nostaa johtoryhmien ja hallitusten keskusteluun ajankohtaisia johtamisen teemoja ja ilmiöitä, juuri niitä aiheita mitä johdon agendalle kuuluu tai sinne pitäisi kuulua. Johdon agendalla kohderyhmänä ovat suomalaisten TE500 listan yritysten ylin johto ja hallitusten jäsenet.

Johdon agendalla kattaa johdonagendalla.fi digimedian sekä vuosittain tammikuussa julkaistavan johtamisen teemoihin keskittyvän trendiraportin. Lisäksi Johdon agendalla julkaisee kuukausittain uutiskirjettä ja on aktiivinen sosiaalisen median kanavissa mm. LinkedInissä ja Twitterissä. Johdon agendalla toiminta on alkanut tammikuussa 2019 ja median vastaava päätoimittaja on Riikka Tanner.

Kenelle Johdon agendalla on tarkoitettu?

Kohderyhmäämme ovat ennen kaikkea Suomen tärkeimmät päättäjät ja vaikuttajat. Sen lisäksi haluamme tavoittaa laajasti lukijoita ja podcastien kuuntelijoita, jotka ovat erityisen kiinnostuneita johtamisen uusista trendeistä ja ilmiöistä. 

Mikä on Johdon agendalla missio?

Johdon agendalla missiona on tehdä näkyväksi ne aiheet ja ilmiöt, jotka johtamisen agendalle kuuluvat – oikeasti. Johdon agendalla kantaa ottavat johtajat ja asiantuntijat ovat omien alojensa suunnannäyttäjiä ja edelläkävijöitä - heitä yhdistää sekä rohkeus, että ennakkoluulottomuus, sekä kyky haastaa muiden ajatusten lisäksi myös omaa ajatteluaan.

Millaisia teemoja Johdon agendalla käsitellään?

Johdon agendalla on johtamisen uusimpiin trendeihin ja ilmiöihin keskittynyt media. Nostamme esiin ja teemme näkyväksi niitä aiheita, joita johtoryhmissä ja hallituksissa pitäisi käsitellä.

 

Teemat vaihtelevat megatrendeistä trendeihin ja niiden vaikutuksista organisaatioihin, johtamisen uusista teorioista -ismeihin, sekä uusista liiketoimintamalleista innovaatioihin ja toimintaympäristön disruptioihin. Teemat keskittyvät niihin muutoksiin jotka vaikuttavat paitsi liiketoiminnan johtamiseen, myös organisaatiokulttuuriin ja yksilön kykyyn kehittyä omassa roolissaan johtajana.

 

Tavoitteena on tuottaa laadukasta johtamisen asiasisältöä, joka inspiroi ja saa aikaan paitsi ajattelua, myös keskustelua.

Tekeekö Johdon agendalla kaupallista yhteistyötä?

Kumppanuudet ja erilaiset kaupalliset yhteistyömallit yritysten ja organisaatioiden kanssa mahdollistavat Johdon agendalla median toiminnan.

 

Valitsemme yhteistyökumppanit huolella, sillä meille on merkitystä sillä mitä kumppanimme edustaa ja millaista muutosta organisaatio pyrkii omalla toiminnallaan saamaan aikaan. Yhteistyötä tehdään vain muutaman tarkasti valitun kumppanin kanssa vuosittain. 

 

Kumppanisisällöt on merkitty erikseen “kumppanisisältö” tunnisteella, sekä yhteistyökumppanin nimellä.  

Parallel Lines

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä?

Etsimme Johdon agendalle jatkuvasti uusia henkilöitä haastateltavaksi, sekä uusia johtamiseen liittyviä tutkimuksia, artikkeleita ja kirjoja artikkelien ja trendiraportin aineistoksi. Ota rohkeasti yhteyttä hello@riikkatanner.com